umeriMuşchi solicitaţi: Umeri

Muşchi sinergici: Tricepșii

Mecanică: Compusă

Mişcare: De bază

Forţă: Împins

 

Împins cu gantere în stilul lui Arnold Schwarzenegger. Tehnica de efectuare
  1. Aşezaţi-vă pe o banca cu spătar. Aceasta este important pentru scăderea presiunii asupra coloanei vertebrale. Luați ganterele. Brațele trebuie să fie îndoite la coate, coatele aproape de corp, mânile îndreptate în sus, palmele îndreptate spre sine. Poziția dvs. inițială trebuie să semene cu exercițiul pentru biceps.
  2. După ce a fost luată poziția inițială, la expirare ridicaţi ambele gantere deasupra capului, simultant rotindule la 180 de grade. Dacă în poziția inițială palmele au fost direcționate către sine, în poziția de sus, acestea ar trebui să fie îndreptate de la sine.
  3. La expirație aduceți ganterele la poziție inițială.
Împins cu gantere în stilul lui Arnold Schwarzenegger. lustrații
Impins-gantere-A-Schwarzenegger-1 Impins-gantere-A-Schwarzenegger-2
Impins-gantere-A-Schwarzenegger-3 Impins-gantere-A-Schwarzenegger-4
Împins cu gantere în stilul lui Arnold Schwarzenegger. Video