Începătorii, deseori după ce i-au decizia de a se antrena pentru a crește masa musculară, navighează pe internet și asimilează atât informația utilă cât și erezia absolută. Datorită informației incorecte, începători fac o sumedenie de greșeli care duc la traume sau supraantrenament după care dispare dorința de a se mai antrena. Pentru a evita astfel de grșeli, e nevoe de a urma câteva sfaturi simple.

Baza antrenamentelor corecte și efective este:

1. Motivația și puternica voință către scopul și visul tau.

2. O alimentație corectă și balansată. Aceasta depinde de scopurile tale (creșterea masei musculare, arderea grasimii sau construirea unui corp sportiv).

3. Regularitatea și ciclitatea în regimul de antrenamente (timpul antrenamentelor și frecvența acestora).

4. Tehnica ideală a executarii exercițiilor, care determină nu numai eficiența antrenamentelor, dar și siguranța sănătății dumneavoastre.

5. Somnul trebue sa fie nu mai puțin de 8 ore, pentru restabilirea organismului și creșterea masei musculare.

6. Abţinerea de la consumul de alcool şi de la fumat.

Deși articolul se numeste “Începătorii. Creșterea rapidă a masei musculare.”, noi probabil vă vom dezamăgi – repede să creșteți masa musculară nu se va primi, deoarece pentru aceasta este nevoe de timp. Dar dacă dumneavoastră veți urma sfaturile date, rezultatul nu va întârzia să apară.

Și înca un lucru important. Probabil de multe ori ați auzit că cu ajutorul steroizilor anabolici puteți crește foarte repede masa musculară. Important este că atleților începători, steroizii nu le vor aduce efectul dorit, dar mai degrabă vor avea efecte secundare asupra sănatății. Prin urmare, începătorii, categoric nu trebuie să le folosească. Dar ce depinde de folosirea lor în viitor, atunci decizia facută vă aparține doar dumneavoastră. Dar, înainte de utilizare ar trebui să consultați un medic și să aflați toate posibilele reacții adverse.